در پی حوادث بعد از انتخابات:تجمع اعتراض آميز دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي واحد يزد برگزارشد

یزدفردا "تجمع اعتراض آميز دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي واحد يزد روز گذشته در كنار معراج شهداي گمنام و با حضور بسيج دانشجويي و بسيج كاركنان اين دانشگاه برگزار شد.

اين تجمع بعد از نماز ظهر و عصر با راهپيمايي به سمت معراج شهداي با سردادن شعارهاي انقلابي "حسين، حسين شعار ماست - خميني افتخار ماست"، "دانشجو بيدار است - از استكبار بيزار است" و " تا خون در رگ ماست - خامنه‌اي رهبر ماست" همراه بود.

بيانيه تجمع نيز توسط حامد باغستاني مسوول بسيج دانشجويي اين دانشگاه قرائت گرديد كه به اين شرح است: " كافران مي‌خواهند كه نور خدا را به نفس تيره و گفتار جاهلانه خود خاموش كنند و خدا نگذارد، تا آنكه نور خود را در منتهاي ظهور و حد اعلاي كمال برساند هر چند كافران ناراضي و مخالف او باشند.

در سلسله مراتب حوادث بعد از انتخابات روز به روز خبرهاي تاسف بار و غم انگيزي از گروهي اندك به گوشمان مي‌رسيد، يك روز تظاهرات غيرقانوني در خيابان، يك روز به بازي گرفتن شعارهاي مردم و سر دادن شعارهاي مغاير با نظام اسلامي و انديشه‌هاي امام (ره)، يك روز توهين به قشر بسيجي جامعه، افرادي كه با خون خود از مرز، دين، ناموس اين كشور پاسداري كردند و امروز بي شرمي را به جايي رسانده‌اند كه به ساحت مقدس حضرت روح الله اين شخصيت بزرگ ملي – مذهبي و جهاني توهين مي‌كنند.

آيا اين گروه اندك، شخصيت امام راحل را درك نكرده‌اند؟ يا نمي‌دانند در مورد فردي صحبت مي‌كنند كه بيشترين جمعيت استقبال و تشييع كننده در جهان از آن اوست؟ چرا بعضي از افراد به اصطلاح سياستمدار كه در گذشته‌اي نه چندان دور به خاطر مسئله‌اي كوچك زمين و زمان را به هم مي‌دوختند اما امروز وقتي شعار بر خلاف انديشه‌هاي امام داده مي‌شود، روزه‌ي سكوت اختيار كردند؟

وقتي كه امام مي‌فرمايند "جمهوري اسلامي نه يك كلمه كمتر و نه يك كلمه بيشتر"، شعار جمهوري ايراني چه معني مي‌دهد؟ همين سوالات بي پاسخ در ذهن ما دانشجويان است كه كاسه‌ي صبرمان لبريز كرده و طناب تحملمان را گسسته است، لذا اين حركت را به شدت محكوم كرده و از رياست قوه‌ي قضائيه خواستار برخورد با عوامل اصلي اين حركات هستيم و ادامه‌ي اين روند باعث ضربه زدن به نظام جمهوري اسلامي ايران، خشنود كردن دشمنان اين نظام، پايمال شدن خون شهيدان و آزرده خاطر شدن روح امام بزرگوار و رهبري معظم انقلاب مي‌شود.

در اينجا بر خود لازم مي‌دانيم كه اين حركت شرم آور را به پيشگاه مقدس حضرت ولي عصر (عج)، رهبري معظم انقلاب و همه‌ي دانشجويان انقلابي تسليت گفته و از قشر دانشجو خواستاريم كه در اين آشفته بازار جبهه‌ي حق و باطل، احساسات را كنار گذاشته و راه بصيريت و تعقل را پيش بگيرند تا در جبهه‌ي حق پشت سر امام غايب خود قرار بگيرند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا